MKSZ Budapest Strázsa CAC

 2010.07.05. 20:55

Monjuk úgy, hogy ma semmi különös nem történt... csak a szokásos... csak annyi amennyit vártunk... csak az ami tudtuk, hogy meg fog történni...

Felvezettem Wiccan Iszkiri "Iszkiri" nyílt osztályos briard szukát és Dr. Kittenberger Katona Zsoltán bírálata alapján CAC minősítést nyertünk. Iszkiri (vagy ahogy én hívom Skera :-D), hát... elég anyás a gyerek, de nagyon cuki, de egy kis összeszokás után már viszonylag szépen jött velem. Köszönöm Márta a bizalmat.
Szintén felvezettem (megint) Hanne v.d. Christinenheide nyílt osztályos airedale terrier szukát, kitűnő minősítést kaptunk. A bírónőnek (Dr. Pozsonyi Anikó) túl kevés testben Hanne... hát mit mondjak... munka kutya... vékonyka csontokkal, kevés szőrrel, de jó szögekkel és iszonyat szép, lendületes mozgással, de ez nem volt elég... nem baj majd legközelebb szépítünk. :-)

Junior handling: 2. hely Hanne-val
Végre egy hozzáértő bíró! Aki végig megy a felvezetők közt, váltogatva az oldalt, aki kommunikál velünk és aki a tudásunknak megfelelően kér alakzatot. Hát, persze, hogy én a nyolcast kaptam ki... én voltam ott a legidősebb (ja és enyém volt a legtempósabb mozgású kutya). De nem baj mert sikerült. Nem volt tökéletes a felvezetésem, de tudom, hogy hol rontottam el és tudom, hogy min kell javítanom, hogy legközelebb jobb legyek.

Képek majd lesznek... majd... :-D

Hogy legközelebb hol? Hm... jó lenne tudni... lóg a levegőben SzombathelyCACIB, Debrecen Éjszakai, Nyíregyháza MKSZ, Debrecen CACIB... Ez így még nyárra, aztán majd a többit meglátjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr962131779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása