Debrecen 2x CACIB

 2010.09.06. 21:07

Csak röviden... nem sok kedvem van írni (nagyjából semmihez sincs kedvem mostanában), el is maradtam egy picit a beszámolóval, na meg a suli...

Szeretem ezt a kiállítást. Második éve vagyok jelen rajta és mindíg tartogat valamit kicsi, de annál fontosabb sikert. Tavaly például itt debütált Kicsi Reina csodás bírálattal, idén pedig félszőrben HPJ és Best Junior tudott lenni. Gellén Tibor bíróúr már nem az első bíró, akit elbűvöl a KisMinyúrka. Reina így már két HPJ címmel rendelkezik a Junior Championjához. (Reményeink szerint ezt Kecskeméten befejezzük.) Gondolkodóba estem, hogy maradjon-e Reina vagy menjen haza Anyáékkal, mert olyan szépen dolgozott, hogy így még akár a BIS-be is bevnném. De hazament inkább pihenni, teljesen megérdemelten és jól összekoszolhassa magát, úgyis csak nyakig maszatosan érzi jól magát. Ismét felvezethettem Rozalicska Lelkecskét, kedvenc huskymat. Mindkét nap Növendék osztályban szerepelt és CAC-ot kapott. (Vele is Kecskeméten fejezzük be a Junior Championt.) Vasárnap már hagyományosan a Springer Nest kennelnek segítettem a felvezetésben. 4 nevezett kutyájuk közül hármat vezettem fel. Legnehezebb dolgom a Fiatalúrral, Ebony-val, volt, aki ezen a hétvégén lett először kiállítva, pórázt nem sokszor látott, ringdresszúrát pedig még senki nem tanított neki, (eleinte nem szó nélkül) de tette a dolgát. Springer Nest Ebony&Ivory "Ebony" Fiatal kan osztályban Kitűnő 2, Amadeus from Springer Nest "Folti" Nyílt kan osztályból CAC, CACIB és BOB, Bon Bon from Springer Nest CAC Munka szuka osztályban.
A vasárnap délutáni Best In Show 8-as Fajtacsoportjában felvezettem a Fajtagyőztes Golden retrievert, Sunnyfield's All My Lovin' "Jenny"-t. Semmit nem értünk el, de a kritika amit Jenny gazdájától kaptam nagyon sokat jelenetett. Jenny iszonyat szépen mozgott velem és nagyon élveztem a felvezetését, megint. Szeretek vele ringbe lépni, mert gyönyörű és könnyű dolgom van vele. Köszönöm Szilvi!

Képek a kiállításról: Photos by Ancsa

Handling fotók a weboldalamon (igeen, megint új designja van :P:D)

Elvileg a héten megyek szalagavató ruhát nézni, úgyhogy hamarosan jön az új bejegyzés, szebbnél szebb ruhákkal. :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr192276137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása