MKSZ Budapest CAC, június 5.

 2010.06.20. 19:59

Ma csak azért mentem volna ki, hogy nézelődjek, ilyen 5 éve nem volt. De végül Soós Andrea (volt matek tanárnőm) megkért, hogy vezessem fel, német import munka airedale terrierjét, Hannét, akit nyílt osztályba nevezett.
A bírónő, Sanja Momcilovic Bognic volt, Szerbiából. Minden bírálatot nagyon gyorsan "elintézett" a bírálati lapunkon 3 dolog szerepelt: a mozgás, alsó-felső vonal és a szőrzet. Ez Hannénál mind jó volt, így Kitűnő 1, CAC címet szereztünk. A Fajtagyőztes egy show vonalú kan lett, hatalmas szőrrel.

A Best In Show programot azért vártuk meg, hogy elindulhassak Hannéval a Fiatal felvezetők versenyén. Végül a sok délelőtti gyakorlásnak meg is lett az eredménye, 1 helyet és Best Junior handler címet szeretünk!

Kilátogatott hozzánk Adri Sofyval és Winnie-vel, hogy sétálgassanak kicsit. Tanácsot kértünk egy kutyakiképzőtől, Szikora Sándortól, hogy mit tegyünk Winnie-vel, ha nem fut és láss csodát használt. Winnie szinte repült, nagyon büszke vagyok Rád kicsi lány! Ezek után én még elmentem Adrihoz és megdögönyöztem még egy kicsit a kutyusokat.

Köszönöm ezt a csodás napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr192096301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása