Rohangálós két napos

 2010.12.08. 19:50

 Azt hiszem megint picit túl vállaltam magam felvezetés terén, de most mit csináljak... nemet csak nem mondhatok... Kiesett egy két felvezetendő kutyám, de mit mondjak szuper gazdik szuperül megoldották a felvezetést.

SZOMBAT
A Show team: Reina, Winnie, Chili
A nap természetesen Reina körül forgott hiszen ő itt a Királykisasszony... Nem tehetek róla ő az akit muszáj kényeztetni, szeretgetni, olyan édes! <3 De azért időnként kell tudni fegyelmezetten viselkedni is. Miután Zoli szépen feltuningolta a nem létező dús szőrét, Gellén Tubor bíróúrtól CAC minősítést kaptunk és ezzel elkezdtük a címek gyűjtögetését a felnőtt Championhoz.
Winnie: akinél még mindig tart a csoda... fut... mint a szél... Fut egyenesen a resCAC-ért. Ügyes, bájos, gyönyörű. Ha így folytatja még az is előferdülhet, hogy Champion lesz a szentem. Imádom.
Chili: Kata és Andris pici lánya fantasztikus kutya. Küllemben még éretlen, de úgy gondolom, hogy nem teljesen reménytelen eset. Bár a szigorú bírónéni nagyon szép, korrekt bírálattal "csak" Nagyon jóra minősítette én azért büszke vagyok Csillszre. Tündérvirágszál! :-)

Még mindig SZOMBAT Szánhúzó Klubkiállítás
A Show team: Freddy, Axl, Rose, Derry, Lola, Boni
Axl: resCAC nyílt osztályban.
Rose: Kitűnő 3 fiatal osztályban.
Derry: Kitűnő 3 nyílt osztályban.
Ezután a Hugicám Derrinyóval második lett a Junior handlereknél. Majd én begyüjtöttem egy újabb második helyet és egy hatalmas serleget a Kutyapároknál. Végül pedig ismét másodikak kettünk a Tenyészcsoportok versenyében egy Axl, Rose, Boni összeállítással.

VASÁRNAP
A Show team: Reina, Ricky, Chili
Reina: ResCAC-ot kapott, egész jó bírálattal a későbbi Fajtagyőztes mögött növendék osztályban.
Ricky: Nagyon ígértetes 1. Kölyök osztályban.
Chili: A kisasszony ma nagyot alakított. Gyönyörűen futott, szépen megállt, rendesen viselkedett és Kitűnő 3. lett!

Nagyon elfáradtam vasárnap estére. De nagyon jól éreztem magamat. Jókat beszélgettünk a kiállítás után és játszottunk egy nagyot a négylábú "sztárjainkal". :))

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr342502795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása