Azaz egy újabb felejthetetlen hétvége Szalafőn. Esemény eseményhátán egészen a Keleti PU-tól a Keleti PU-ig.

Vonattal mentem Szombathelyig, ahol is kiderült, hogy onnan vonat tovább nem közlekedik helyette vonatpótló van. Felszálltam a buszra és az letett Körmenden, ahová Zsuzsa jött értem (Boóval és Sorellel).Majd kb fél óra autókázás után megérkeztünk oda ahol Zsuzsáék laknak, a Csörgő szeren álló kis paradicsomba. Maga az Őrség is gyönyörű, de ez a goldenekkel "teli" hely...

Imádom Zsuzsi kutyáit, egytől egyig mind tündériek!
Végre láthattam Sorelt is. Fantasztikus kiskutya. Gyönyörű, bájos, édes és hatalmas baba. Reményeim szerint a kiállításokon az én kezemben lesz látható. Ha felnőtt korára csak úgy fog kinézni, mint a szülei akkor már biztos, hogy sikeres kutya lesz a kiállítások terén. A munkát meg majd meglátjuk.

Minden nap ringdresszúráztam a kutyukkal és mindenkiről sikerült jó képet csinálni.

Remélem hamarosan újra eljöhetek, mert nagyon élveztem ezt a pár napot! Köszönöm Zsuzsi és Lali!

Íme egy Trixie-mami (több kép hamarosan a galériámban):

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr382459804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása