Kiállítások(k)

 2010.10.17. 18:47

 Kicsit elmaradtam a blogolással, de hát tudjátok a suli, meg a kiállítások, na meg a saját kis majmaim mellett nem sok időm jut másra. De most pótlok egy kicsit. Lemaradt Jászberény CAC, MKSZ Budapest CAC, Miskolc CAC és ezen a hétvégén pedig Komárom 2x CACIB.

Jászberény CAC
2 kutya miatt mentem el. Pizsi (Marble Arch Drive Me Crazy) bulldog lányka fiatal osztályban kitűnő lett. 7 kutya közül első fiatal osztályos szereplésén.
A másik kutya pedig Szörpi volt, tőle sokat vártam és teljesítette is az elvárásomat. Ez annyi volt, hogy a ringben egyenletesen fusson és ne ugráljon illetve, hogy folyamatosan rám koncentráljon és figyeljen. Ennek meg is lett az eredménye: Kitűnő 1, CAC, Fajtagyőztes és reserve Best In Group lett! (A csoport győztese a kéőbbi Best In Show kutyus, Scottie Cameron Deborah McQueen "Lotti". Gratulálok Vera és Csongor!)

MKSZ Budapest CAC
Eredetileg egy nyílt osztályos airedale terrier szukát kellet volna felvezetnem, de visszamondták. Így lett belőle egy bébi golden szuka... Ricky azaz Wind Lovin D' Magic Night bébi osztály győztes lett. Én a Best In Showban vezettem fel, de eredményt sajnos nem értünk el.
Junior handlingben egy Fiatal Világgyőztes Grand Basset Griffon Vendeénnel indultam, Cheetah Danda Bohemia "Cheetah"-val és ELSŐ HELYezést értünk el. :-)

Miskolc CAC
Ez volt a bébi nap. Felvezettem egy baby osztályos Bearded colliet, Double Scotch Ringo Star-t alias Happyt. Nagyon ígéretes 1, Baby BIS-re javasol eredményt értünk el. a Baby BIS-ben pedig a 6-os szűkítésig jutottunk. Felvezettem még egy Baby osztályos Golden retrievert is, Rickyt, vele szintén Nagyon ígéretes 1, Baby BIS-re javasolt eredményt értünk el.
Reina a mai napont minden várakozásomat felül múlta. Kitűnő 1, HPJ és Fajtagyőztes lett. Ezzel meg van a Fiatal Club Starhoz szükséges 100 pontja. :-))

Komárom CACIB, 1. nap
Marble Arch Dorothy alias Bézs, 7 nevezett ebből 5 felvezetett kutyából élete első fiatal osztályos szereplésén Kitűnő 4 lett.
Sophie's Pearl Guns'N Roses "Axl" növendék osztályban harmadik. Ezt az eredmény nem kommentálnám...
Sophie's Pearl Kind Of Magic "Freddie" Nagyon ígéretes 1. (Zsófi felvezetésével), majd délután a BIS-ben (már velem) 9-es szűkítésbe került.

Komárom CACIB, 2. nap
Hm, hm, hm... A golden bírálatot nem értem el, úgy hogy Sunnykámat és Chili-babámat a tenyésztő illetve a gazdik vezették fel.
Reinácskám Kitűnő 2 lett. Köszönöm a professzionális felkészítést Zoli! :-)
Hosszas győzködés után rávettem Adrit, hogy nevezze be végre valahová Winniet, mert végre sikerült rávennem, hogy fusson. Éééééééssss Winnie megszerezte élete első felnőtt címét, resCAC lett!! :D:D Lendületesen futott, szépen figyelt, szóval irtó büszke vagyok Rá!

Képek majd....

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr542379066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása