Kecskemét CAC

 2010.09.13. 23:00

Reggel Anyával ketten indultunk útnak Kecskemétre, Ági nem jött, mert tanulnia kellett, Apa sem, mert délután Forma1 volt. Eseménydús, vidám napunk volt. Induláskor majd' 20 percet küzdöttem a GPS-el, mert baromira nem akart velünk jönni, inkább aludt volna, de nem hagytam! Pici Reina nem nagyon értette, miért nem jön Ági, de végül beletörődött. Elkezdett visszaszőrösödni, de még nem annyira mutatós, ezért picit megijedtem, amikor megláttam az ellenfelünket.
Belenéztem a katalógusba és úgy számoltam, hogy még 10 kutya van előttünk. Közben Gyöngyi szólt, hogy a huskyk előtt csak kettő, úgy hogy mentem. Felvezettem Axlt, aki dilibogyót vett be és nem bírt magával, de így is CAC és BOB címeket szerzett, illetve Rozalicskát, aki sajnos csak Kitűnő 2 lett.
Ám a mi ringünknél kicsit elszámoltam magam és lekéstem Reina bírálatát, iszonyat nagy mázli, hogy Balázs Judit pont akkor érkezett meg és beszalad a Királylányzóval a ringbe és a lehető legjobbat kihozva belőle, Kitűnő 1, HPJ-t nyertek (a Fajtagyőztes címet pedig konkurencia hiányában nem adta ki :O)!!! Ezzel pedig Reina teljesítette a HUNGÁRIA JUNIOR CHAMPION cím feltételeit!!! Köszönjük Judit!
Maradni a Best In Show-ra nem volt kedvünk, főleg, hogy a terület nagy részét 5 centis víz borította, így fotóztunk egyet Judittal és mindenki elindult hazafelé.

 

Büszke vagyok a kis Reinácskánkra! Nagyon, de nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr792294255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása