A Klubnap

 2010.09.13. 22:18

Péntek este fél 8-kor még fogalmam sem volt, hogy hogyan is jutok el másnap (!) a Sarlóspusztán megrendezendő retrieveres klubnapra és speciál kiállításra. Ja és délelőtt jött a telefon Pizsi megsérült, úgyhogy nem tudunk menni vasárnap sem Kecskemétre. Király... ettől jobban nem is alakulhatna a hétvége, végülis amúgy sem vagyok elég stresszes, nincs elég problémám ezen felül. 8 óra körül csörög a telefonom... Chubie gazdája hívott mehetek vele másnap. Ez az! Szuper!
Reggel fél 8-kor találkoztunk és indultunk el hárman, Attilával és a barátnőjével, Vikivel Sarlóspusztrára. Oda értem és olyat tapasztaltam, amit nem sok helyen. Mindenki örült nekem, annak, hogy ott vagyok, mert nekem ott a helyem. Ez jól esett. Nagyon!

A mai nap eredményei:

Sunnyfield's Skywalker "Chubie" - nyílt osztályos kan
CAC

 

Pearl Of Golden-Hill Cabaret "Rumba" - fiatal osztályos szuka
Kitűnő 3.

 

Pearl Of Golden-Hill Aisa "Szöszi" - munka osztályos szuka
Kitűnő

 

És egy kis elemzés a szerepléseinkről:
Chubakka: Tündér Kicsifiú! Annyira édes... Tetszett a bírónéninek, egyedül a kozmetikáját kifogásolta.
Rumbanya: Ő már csak a kis anya-mániás gyöngyvirágom! Imádom! A ringben azon kívül, hogy egyfolytában Zsuzsit sasolta, nagyon szépen jött, megállt.
Szöszöském: Hát igen... áll, fut, figyel, azt teszi amit kérek tőle. Imádom őt is!

És végül... csak nem bírtam ki. Kértem a szervezőktől, hogy hadd indulhassak a Fiatal felvezetők versenyén. Ezúttal versenytársamnak egy hatalmas arany mackót választottam: Sunnyfield's Austin Powers "Austin"-t. Tökéletesen együtt működött velem, tapasztalt show kutya, nem volt vele különösebb gondom. Volt konkurenciám, de még milyen! Farkas Anna ugyan még nagyon fiatal, de tavaly óta hihetetlen mennyiséget fejlődött nagyon ügys volt!!! Végül a bíró nő döntött Anna a második, én az első helyen végeztem az utolsó MEOE-s Junior handler versenyemen. Tényleg az utolsón!
Jucus és Dorka köszönöm Austint!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr82294139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása