Elsők hétvégéje

 2010.07.24. 21:10

Előszőr...
 ...utaztam egyedül 80 km-nél távolabb.
 ...voltam külföldi kiállításon.
 ...voltam egyáltalán külföldön.
 ...láttam dolgozó retrievereket.
 ...láttam dolgozni retrievereket.
 ...segítettem golden kozmetikázásban.
 ...voltam Szombathelyen.
 ...nyertem Kutyapár versenyt.
 ...úsztattam kutyát a Balatonban.

2010. július 16. Látogatóban a PEARL OF GOLDEN-HILL kennelnél
Péntek délután 4 óra. A vonat indulása előtt tiszta ideg voltam, attól féltem, hogy rossz vonatra szállok, vagy rossz kocsiba (és lecsatolják a kocsit), vagy valami hasonló dolog történik velem. Legnagyobb meglepetésemre pontosan délután 4 óra 11 perckor a vonat elindult. Este 8 óra 15 perckor pedig szintén pontosan meg is érkezett Szentgotthárdra. Zsuzsi már az állomáson várt és elindultunk az Őrség szívébe: Szalafőre. Az erdők, a mezők, a házak... egyszerűen gyönyörű!!!
Zsuzsiék háza pedig... na meg a kert... a kennel... szavakat sem találok... mesés!!! Én is ilyet szeretnék... Arany életük van az Aranyhegy Gyöngyeinek, amit maximálisan meg is hálálnak.

2010. július 17. IHA Oberwart
Reggel 8-kor indultunk Zsuzsival és kb fél 10-re oda is értünk. Mondanom sem kell az osztrákok megadják a kiállítás módját. A helyszín, a parkoltatás, a szevezés tökéletes. A csarnok kicsit kicsi és nem túl jó a szellőzése, de tűrhető.
Boó kopasz, amennyire csak lehet. Ellenfelünk nem kopasz és sokat számít a póráz végén lévő középkorú "úriember", akinek a nevét mindeki tudja, de én mégsem említeném meg. Így a resCACA sem tűnik annyira rossz eredménynek. Boó mindíg újra és újra meglep, hogy nem kell vele bajlódni, tudja mit kell tennie. Ő a tökéletes kutya, mind show téren, mind munka téren.
Itt is gratulálok Hanó Szilvinek (Angel of the Dreams Goldens) Didi eredményéhez (CACA, CACIB)!!!
Illetve Nagy Évinek és Grégász Zsoltinak (Strawberry Goldens) Szamó és Ginny eredményéhez, ami ugyan nem volt túlságosan fényes (és én nem is értek egyet a bíróbácsi döntésével), de nagyon szépek voltatok a ringben!

2010. július 17. Retriever Munka Edzés
Először láttam retrievert munkában, de teljesen elvarázsolt. Én is, én is, én is!!! Zsuzsi munka labijának, Gecko-nak és Rita (Blackthorne Gundogs) Ascájának az edzését néztem végig és picit segédkeztem is. Erről nem tudok többet írni
Majd elmentünk Ritához és "ránk szabadította" a sok kis fekete ördögét. 10 hetes és 4 illetve 5 hónapos munka labi gyerekeit... mind tüneményes és imádnivaló. Főleg a szép szemű, bájos kislány Smiley".

2010. július 18. Szombathely CACIB
9 óra után nem sokkal már a helyszínen voltunk a ringet is viszonylag hamar megtaláltuk és még helyünk is volt lepakolni.
Elrohantam gyakorolni egyet Rozikával a husky csajjal, aki nagy meglepetésemre (másodszor találkoztam vele és most másodszor vezettem fel) tökéletesen (együtt)működött velem. Majd újból rohantam, most átöltözni az új kosztümömbe. :) Ezután egy kis séta Boócival.
Kb. úgy 10.20 körül sorra kerültek a huskyk, amit Axl szépen indított és megnyerte a fiatal osztályt, majd nagyjából 15 percel később ezt megismételtük Rozival. Icipicit később következett a Fajtagyőztes összevetés, ahol Rozival mi lettünk a legszebb fiatalok.
Nem értek a huskykhoz, de a Fajtagyőztes (előzőleg CACIB győztes) szuka szerintem nem volt szép, inkább a kan.
A Golden retrieverek bírálata 11.50-re volt kiírva nagyjából pontosan is kezdtek. Boóval ma Champion osztályban indultunk, még mindíg kopaszon, de a mai eredmény megdöbbentett. Nagyon. Nagyon jó eredménnyel végeztünk. Meg is mondom miért: mert (állítólag) Boó nem elég izmos. Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy Boó mialatt ezt a bejegyzést írom épp Angliában van Zsuzsival egy munka versenyen, tehát valószínüleg tényleg nem izmos a kutya. Áááá, nem... csont és bőr.
A Fiatal szukák közt Rumbával is hasonlóképp Nagyon jóval végeztünk, vele azért mert nincs elég izom a szeme alatt. Hmm... érdekes kifogás... ilyet se hallottunk még.
Délután következett a valódi aratás na meg egy "kis" vidámság.
Zsófival az esélytelenek nyugalmával álltunk a Best In Show ring mellett és figyeltük a gyülekező Kutyapárokat... tacskók Schlosszer Attilával, afgán agarak, gordon szetterek, és egyéb sok szépséges párocskák, mi meg ott állunk egy kopasz meg egy félig kopasz huskyval, mindketten alig 1 évesek. Hmm, tényleg esélytelenek vagyunk. De a bevonulásunk (kutyák egymás mellet, mi Zsófival egymás mögött futunk) hatásos volt. Majd külön-külön páronként egy-egy oda-vissza futás, az is igen csak hatásos volt, főleg hogy megindulásunk a két kis "virággal" orbitális üdvrivalgást váltott ki (valószínüleg ez győzte meg a bírónénit). Szóval nyertünk! Igen mi! Annyira örülök, olyan szépek voltunk!
Hát, Junior Best In Show... mondjuk úgy, hogy Rozi ismét tetszett a közönségnek, taps, éljenzés és hasonlók... ezzel 5 közé verekedtük magunkat.
És igen én vagyok a SOPHIE'S PEARL kennelben az aposztróf.

2010. július 18. Balatonszemes
Balaton szemes, Balatonszemes, Balatonszemes... Ez az a hely, ahol fejbevágott az árnyékoló, ahol megfürdettük a kutyákat és Axl berántott a vízbe. Ettem fincsi rántott sajtot. És a két husky kivontatott a vízpartra mindenki rajtam röhögött, mondjuk valószínüleg tényleg vicces látvány lehettem, amint kiskosztümben loholok két őrült tekintetű, vízbevágykozó husky után.
De azért jó volt! Köszönöm Gyöngyi! Na meg Zsófi!

Köszönöm Sebestyén Zsuzsinak (és persze Lalinak) a hatalmas lehetőséget, hogy ott lehettem, láthattam, átélhettem!

Képek, meg majd a galériámban... majd... egyszer valamikor... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr212165723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akiteki 2010.07.25. 14:17:43

Szépek voltatok. Jól áll Neked a husky! :)
Mellesleg máskor is nyerhettek ilyet.
Képzeld, leszakadt itthon a polc, és eltört a serleg alja. Meg tudtam ragasztani, de a salgótarjáni gyönyörű üvegtrófea ripityára tört. :((
süti beállítások módosítása