A Kondor Béla Közösségi Ház ifjúsági fotópályázatot hírdetett és én leadtam a jelentkezésemet, a maximálisan leadható 5 képpel neveztem. A téma kötetlen, lényeg, hogy magukat amatőr fotósnak érző középiskolás fiatalok jelentkezzenek.
Május 11-én, kedden megnyitó és díjkiosztó ünnepséget tartottak a Közösségi Házban.
Az igazság az, hogy nem is mertem reménykedni semmiben. Amikor beléptem az épületbe és megláttam a kiállított képeket méginkább éreztem, hogy semmi, de semmi esélyem sincs. Aztán Anya szólt, a nevem alá van írva, nagy piros betűkkel, hogy DÍJAZOTT. Úúúúristeeeen! Nem, hiszem el. De igen, és tényleg! Aztán rávilágítottak, mostmár mondhatom akár azt is, hogy amatőr fotós vagyok. Egy oklevéllel, egyfotóművész (Chochol Károly) gratulációjával, egy szaktanári dícsérettel rajz és művészet tantárgyból és egy igazgatói dícsérettel mostmár annak is érzem magam.

És íme a kiállított képeim:

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsaida.blog.hu/api/trackback/id/tr412004600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása